النا لپ گلیالنا لپ گلی، تا این لحظه: 10 سال و 10 ماه و 24 روز سن داره
پیوند عشق من و باباپیوند عشق من و بابا، تا این لحظه: 18 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 38 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره
بابای النابابای النا، تا این لحظه: 44 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

دفترچه خاطرات النا جان

((فرزندان امانت الهی و نعمت و نشانه های خدا هستند))

1393/2/20 12:00
نویسنده : مامان ویدا
647 بازدید
اشتراک گذاری

نعمت خدا، نشانه خدا و امانت خدا سلامبای بای

سلام زندگی مادر سلام نفسم و سلام عمرم سلام رومحم سلام وجودم سلام هستی ام سلام جشمام و سلام همه لطف خدا

خوش امدی به زندگی من و بابا خوش

تو الان یه خانم بزرگی ولی روز به روز قلب من برات تنگ تر میشه و باز دلم میخواد بهت بگم خوش امدی زندگیم.

 

شرمنده الان باید برم کلاس ورزش بعد میام باز از دل تنگی هام برات مینویسم. و چند تا عکس میگذارم برات از نوروز

این هم عکس بابابزرگ است و شما برای ایشون نتیجه اول هستی.(ایشون تو حیاط خونه مامان جون نشسته و داره تو و باباجون را که در حال عکاسی در باغچع هستی را نگاه میکنه و لذت میبره.(النا بابابزرگ خیلی دوستت داره با وجود اینکه بعد از سکته ایی که کرده خیلی یاد و هوش نداره اما تو را خیلی خیلی خوب میشناسه و همش باهات بازی میکنه و می بوستت))

بوس وبوس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)