النا لپ گلیالنا لپ گلی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 2 روز سن داره
پیوند عشق من و باباپیوند عشق من و بابا، تا این لحظه: 18 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 38 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره
بابای النابابای النا، تا این لحظه: 44 سال و 2 ماه و 13 روز سن داره

دفترچه خاطرات النا جان

همه بگید ماشاالله

1393/2/17 8:51
نویسنده : مامان ویدا
185 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .دختر نازنینم

 

خداوند انسان را با تفکر خاصی خلق کرد و برای او شرایط خاصی آفرید تا انسان در این دنیا محک بخورد.

و تو دختر عزیزم به دنیا امدی تا زندگی کنی و آموزش ببینی و آزمایش شوی و لذت ببری

النای عزیزتر از جانم امروز شما برای اولین بار توانستی روی پاهای خودت بدون هیچ تکیه گاهی بایستی واز این کار خودت خیلی خیلی خوشحال شدی و هی زوق زوق کردی تا بلاخره افتادی

نمی دونی بابا هدایت چقدر زوق زد .من و بابا کلی تشویقت کردیم و بعدش مثل همیشه تو بغلمون گرفتیم و بوسیدیمت.

مبارک مبارک مبارکت باشه.از این به بعد تو می توانی روی پای خودت بایستی و برای این کار به من و بابا احتیاج نداری عزیز دلم.

راستی ماه آینده تولدت است.میخواهیم اهواز جشن بگیریم.یه تولد بزرگ و باحال .عزیزم. دوستت دارم.بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)