النا لپ گلیالنا لپ گلی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
پیوند عشق من و باباپیوند عشق من و بابا، تا این لحظه: 18 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 38 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
بابای النابابای النا، تا این لحظه: 44 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

دفترچه خاطرات النا جان

تولدت مبارک عزیزم

1393/3/13 9:05
نویسنده : مامان ویدا
824 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خانمم.سلام عزیز دلم.سلام دردونم.سلام خانم طلا

خوش آمدی به دنیا.امروز روز تو است .توی تاریخ امروز را برای تو ثبت کرده اند و همه دارن برای به دنیا آمدن همچه دختری خوشحالی میکنند. . به لطف خدا تولد اولین سالت با روز میلاد امام سجاد(ع) متقارت شده و از این بابت خیلی خوشحالیم.اما واقعا هیچ کس نمی دونه من امروز چقدر خوشحالم.اینقدر توی دلم حرف دارم که نمی دونم اول باید کدومشون را برات بنویسم.اما توکل می کنم و سعی می کنم حرف دلم را بنویسم.

niniweblog.com

دقیقاً یک سال پیش تو النای عزیزم ساعت نه و پنجاه دقیقه در بیمارستان صارم به دنیا آمدی ،خوشکل و زیبا.چقدر زود گذشت نه ماه بارداریم و عبور یک سال از به دنیا آمدنت.امممممممممممما خوشحالم.خیلی خیلی و دعا می کنم خدای مهربون مثل تویی را به همه اونایی که دوست دارن هدیه بده.ان شاالله

niniweblog.com

 من و بابا هدایت از یک ماه پیش تو فکر نحوه برگزاری تولد شما بودیم. اما چون تو تهران فامیل خاصی نداریم قرار شد یه تولد سه نفری اینجا و یه تولد بزرگ همزمان با شب میلاد امام زمان (عج) در اهواز بگیریم.که به محض عکس گرفتن حتما برات آپلودشون می کنم.و امروز منو با بابا برات برنامه ویژه ایی داریم یه کیک خوشکل برات سفارش دادیم عکس کیتی روش است . با آتلیه عکاسی نگاه فیلم برات هماهنگ کردم که ببریمت عکس بگیریم.و شام هم بریم یه رستوران خیلی خوب و یه غذای خوب بخوریم البته شما فقط اجازه داری بعضی از غذا ها را بخوری. پس تولد تولد ولدت مبارککککککککککککک.مبارک مبارک تولدت مبارکککککککککککککککککک.

راستی امروز برای اولین بار همه می توانند از وبلاگت دیدن کنن و نظر هاشون را بگذارن.این هم هدیه من به همه عزیزانم برای روز تولد یک سالگی النا دخترم.

و در نهایت امیدوارم همیشه سالم و سرحال باشی.و کنار هم تولد فرزندت را جشن بگیریم.آمین

پسندها (2)

نظرات (1)

آرمیتا
13 خرداد 93 9:35
سلام گل من،تولدت مبارک ان شالله 120 ساله شی وسایه بابا ومامان همیشه بالای سرت باشه.آینده درخشانی داشته باشی.