النا لپ گلیالنا لپ گلی، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
پیوند عشق من و باباپیوند عشق من و بابا، تا این لحظه: 18 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
مامانی النامامانی النا، تا این لحظه: 38 سال و 10 ماه و 8 روز سن داره
بابای النابابای النا، تا این لحظه: 44 سال و 2 ماه و 18 روز سن داره

دفترچه خاطرات النا جان

شیطون خونه

1393/6/13 9:25
نویسنده : مامان ویدا
129 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر شیطون خونه

امروز 13 شهریور است تو امروز دقیقا یک سال و دو ماه و سه روزه شدی.خوشحالم و خدا راهمیشه شکر میکنم که تو را به من هدیه داده .من و بابا هدایت از روزی که خدا شما را به ما هدیه داده حال و احوال خونمون خیلی خوبه.تو باعث شادی  و نشاط زندگیمون شدی و این باعث میشه که مرتب ما خدا را شاکر باشیم.

niniweblog.com

هفته ی پیش خاله ندا و مامان جون آمده بودند پیشمون خیلی خوش گذشت.تو هم ایقدر سرگرم  بودی و خود شیرنیی کردی که مطمئنم خاله ندا بعد از رفتنش خیلی ناراحته که نمی تونه تو را زود به زود ببینه.

راستی تو الان مدتی است یادگرفتی تو شکم بابا هدایت فوت کنی و هی اون را قلقلک بدی .آخه بچه چقدر شیطونی میکنی

niniweblog.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)